• تماس: 09170820336
  • ایمیل: arian.fathi.66@gmail.com
  • ساعات کاری: 08:00-17:00

آموزش رایگان نرم افزار لومین 9 و اسکچاپ 2019 بررسی موارد جدید و امکان LiveSync

  • خانه
  • /
  • آموزش رایگان نرم افزار لومین 9 و اسکچاپ 2019 بررسی موارد جدید و امکان LiveSync

مدل هایی را که در اسکچاپ یا رویت، مدل کرده اید را با امکان LiveSync می توانید به نحوی ببنید و ویرایش کنید که گویا محیط واقعی را در حال ویرایش هستید!

معرفی لومیون 8.3

معرفی لومیون 9

لومیون 9 برای معمارانی است که می خواهند روند کاری بهتر و سریع تری در طراحی و خروجی داشته باشند. معماران با LiveSync می توانند تصویری به لحظه و متریال دهی شده از نتایج کارهایی که در آن سوی لومیون در نرم افزار رویت یا اسکچاپ انجام می دهند را ببینند. هر تغییری در نرم افزار مدل سازی، بلافاصله قابل مشاهده در لومیون خواهد بود.  حتی زاویه دید دوربین ها با یکدیگر هماهنگ اند. در مدل تان تغییر ایجاد کنید و می بینید که در لومیون 8.3 نیز این تغییر بلافاصله ایجاد می شود، در محیطی با گرافیک واقع گرایانه و طبیعی.

راهکار LiveSync جدید، همچنین این قابلیت ها را نیز در اختیارتان قرار می دهد:

  • زاویه دید هماهنگ بین لومیون 9 و نرم افزار های اسکچاپ و رویت
  • امکان اضافه و ذخیره کردن متریال ها در پروژه های LiveSync در لومیون 9
  • هماهنگ سازی و به تصویر کشیدن به لحظه متریال ها بین نرم افزار ها
  • وارد کردن خودکار مدل ها به لومیون 9،( نیازی به ورود جداگانه متریال ها نیست)

لومیون 9 یک آپدیت رایگان برای استفاده کنندگان لومیون9 است. و امکان LiveSync نیز یک پلاگین برای رویت و اسکچاپ، که واسط نرم افزاری بین لومیون 9 و نرم افزار های ذکر شده است.

امکان LiveSync جدید برای اسکچاپ :

معرفی لومیون 8.3

معرفی لومیون 9

سرعت مدل سازی و پایان کارتان را با بررسی به لحظه مدل و تغییرات تان افزایش دهید، امکان LiveSync  جدید برای اسکچاپ، خیلی سریع محیطی با تسلط بر هر دو نرم افزار مدل سازی و لومیون 9 در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید خیلی سریع بازخوردهای لازم را از کارتان و تغییراتی که اعمال می کنید با تصویری واقع گرایانه دریافت کنید، مشکلات آن را برطرف کنید و حتی تغییراتی که در حین ارائه از شما درخواست می شود را بدون منتظر گذاشتن مخاطبین انجام و ارائه دهید.

امکان LiveSync بهینه سازی شده برای رویت :

معرفی لومیون 8.3

معرفی لومیون 9

امکان LiveSync برای رویت این امکان را فراهم می کند تا جریانی از طراحی و بررسی را در کارتان فراهم کنید. تغییرات در رویت، مشاهده نتایج با کیفیت بالا در لومیون 9، و تکرار و تکرار این روند. سرعتی که در هیچ روند کاری دیگری با محوریت رویت امکان پذیر نیست. تکسچر و متریال ها را هماهنگ کنید و از جانی که لومیون 8.3 به مدل و طراحی تان می بخشد لذت ببرید. زاویه دوربین را در رویت تنظیم کنید و خودکان از همان زاویه دید در لومیون هم پروژه تان را ببینید و به شناخت و دید درستی از طرحتان برسید، اگر تغییری لازم است اعمال کنید و نتیجه را به لحظه بررسی کنید. چرخه کاری روان تر از این برای طراحی و ارائه با نرم افزار محبوب رویت سراغ دارید؟

همگام سازی به لحظه متریال ها در نرم افزار lumion 8.3 :

 

امکان LiveSync جدید در لومیون 9، حالا این قابلیت را دارد که متریال ها و بافت های اعمال شده در نرم افزار های مدل سازی اسکچاپ و رویت را به لومیون منتقل کند و یکباره همگام سازی شان را انجام دهد. همچنین می توانید از بانک متریال لومیون که بیش از 1000 متریال آماده دارد نیز کمک بگیرید و جانبخشی به مدل ها را به سرعت انجام دهید. و همینطور که مشغول ویرایش و کار روی مدل تان هستید، متریال ها را هم دستکاری و تنظیم کنید و با ذخیره آنها برای رندر نهایی در نرم افزار lumion 9 آماده شوید.

 

نرم افزار lumion 9 ؛ همگام سازی به لحظه زاویه دید دوربین کاربر در هر دو نرم افزار :

معرفی لومیون 8.3

معرفی لومیون 9

زاویه دوربین را در نرم افزار اسکچاپ و رویت بچرخانید تا به دید مناسب و دلخواه تان در نرم افزار lumion 9 برسید، امکان LiveSync نیز همان زاویه دید را در لومیون 9 در اختیارتان قرار می دهد، اما با رنگ و لعابی چشم نواز و واقع گرایانه، اینگونه کارتان را لذتبخش تر کنید!

 

نرم افزار lumion 8.3 ؛ ورود خودکار مدل ها به لومیون :

معرفی لومیون 8.3

معرفی لومیون 9

هنگامی که در حال استفاده از امکان LiveSync  باشید، لومیون 9 به صورت خودکار مدل های شما را از اسکچاپ و رویت وارد می کند، کار کردن روی مدل هایتان را ادامه دهید، نرم افزار lumion 9 تغییراتتان را هم خودکار وارد اعمال می کند. کارتان که تمام شد LiveSync را خاموش کنید و پروژه را با فرمت لومیون ذخیره کنید و هر زمان که خواستید برای رندر یا تغییرات دیگر روی آن اقدام کنید.

درحال بارگذاری…

چگونه امکان LiveSync  برای نرم افزار lumion 9 را نصب و فعال کنیم؟

ابتدا لازم است که اطمینان حاصل کنید که از لومیون 9 استفاده می کنید.

سپس افزونه LiveSync هماهنگ با نرم افزار lumion 9 برای رویت را از اینجا یا اینجا دانلود کنید.

سپس در اینجا روش نصب افزونه منتشر شده هماهنگ با نرم افزار lumion 9  بر روی رویت را مطالعه کنید.

برای اسکچاپ نیز می توانید از اینجا افزونه LiveSync  را دانلود کنید

سپس در اینجا روش نصب افزونه همانگ با نرم افزار lumion 9 بر روی اسکچاپ را مطالعه کنید.

بعد می توانید با بررسی ویدیو های زیر خیلی سریع با روند کاری LiveSync  آشنا شده و در کارتان از آن استفاده کنید:

 

درود به همه دوستان:

به زودی آموزش های نرم افزار معماری استارت میزنیم  هر آموزش قابلیت اجرا بر روی یک سیستم را دارا میباشد و مبلغی به عنوان آموزش پرداخت میکنید که تمامی مبالغ صرفا جهت استفاده در مراکز خیره وکمک به کودکان بی سرپرست ، بد سرپرست و سرطانی خواهد بود نحوه پرداخت مستقیم به موسسات فوق یا  غیر مستقیم متعاقبا اعلام میگردد.

آموزش این نرم افزار از اواخر بهمن ماه در دسترس قرار خواهد گرفت  دوستانی که مایل به کمک به بچه های نیازمند و همچنین یادگیری آموزش قوی رو دارن لطفا به شماره 09170820336 از طریق واتساپ اقدام نمایند.

مبلغ  مورد نظر قطعا خیلی کمتر از بازار خواهد بود .آموزش ها تضمینی و مبالغ پرداختی شما دوستان به صورت زنده  در جهت کمک به کودکان نمایش خواهیم داد  هدف من ایجاد کمپین کمک به کودکان از طریق خرید شما دوستان هست تا  دِین خودم را ادا کنم .به دوستان خود اطلاع دهید

باسپاس فراوان آرین فتحی 97/10/26

error: Content is protected !!